Mindjárt itt a tavasz Kedves Kreatívok !

Tovább már nem "tétlenkedhetünk", folytassuk együtt ezt a blogot ! Kevesebb karácsonyi ötlet került fel, mint szerettem volna, ami ebben az évben nem fordulhat elő. Az az igazság, hogy én egy hete még karácsonyfát díszítettem, de aki régóta ismer, annak ez nem furcsa, hiszen tudja, hogy ez már a 2011. évi Karácsonyi Bemutatóterem, a Hétpettyesben. Nagyon jó a fogadtatás, az idén is sok dicséretet kaptunk! A mintaterem készítése közben még Frankfurtba is kijutottam, ahol újabb ötleteket szívtam magamba, amit majd szívesen megosztok Veletek.

Nagyon friss újság, hogy én már túl vagyok az első „ Tavasz – Húsvét” előadásomon, amiről néhány képet fel is teszek. Ezt a továbbképzést az Oázis Kertészet franchise partnereinek tartottam. Nagyon jól sikerült! Jó hír a nagy belmagasságú Boltoknak, és a többi érdeklődő Kertészetnek, hogy izgalmas ötletek születtek, amiket helyben ki is próbáltunk, és a Hétpettyesben tartandó előadáson szívesen bemutatom. Akit érdekel a kertészeti bemutató anyaga, annak egy névjegykártyáért cserébe, szívesen eljuttatom.

Boldogan jelentem, hogy vége a csillámporos korszaknak! Nem tudom, hogy Ti hogy vagytok vele,de én november eleje óta nem bírtam megszabadulni tőle. Most jöhet a szalma,és a fűszálak ! ( Azt hiszem, hogy az én hajamban azt sem venné észre senki…) Végre itt vannak a kedves hagymás növények, amik dekorációs szempontból is nagy segítséget adnak, hiszen összekötik a kopár januárt az élénk márciussal, amikor hirtelen berobbannak a harsogó húsvéti színek. Kedvcsinálóképpen felsorolom, hogy milyen színekkel fogunk dolgozni :

Citromsárga, méz sárga, nap sárga, kukorica sárga, szalmasárga, mustársárga, okker, krém szín.

Élénk narancs, terrakotta, barack, pipacs piros, meggy piros, eperszín, erős rózsaszín, halvány rózsaszín, pink, borvörös, orgona lila, sötét lila, püspök lila, sötét lila, ég kék, búza kék, levendula kék, fű zöld,páfrány zöld, pasztell zöld, spenót zöld.

És ezekhez az erőteljes színekhez a natúr kiegészítők világos és sötét fajtáját egyaránt javaslom, vagyis :

Szalma, rafia, vesszők, parafa, zsákvászon, papírzsák, natúr méteráru, filc, gyalulatlan fa, fa bútorok, fonott bútor, kő, kőhatású anyagok, terrakotta edények, cink, horganyzott tárgyak, kovácsoltvas, moha, fű……..és még sorolhatnám, és sorolni is fogom!

Az előadáson, feb. 22.én, vegy 23.án találkozunk ! Sziasztok!

Ui.: Kedves Szabó Marianna, szívesen válaszolok kedves kérdésedre, csak kérlek adj még egy kis időt nekem. Szerintem az, aki bejelentkezik egy olyan blogra, ahol hónapok óta nem járt még a gazdája sem, mindenféle figyelmet és segítséget megérdemel! Köszönöm Neked, hogy itt jártál, és remélem személyesen is találkozunk hamarosan!

  

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ángyi 2011.02.15. 17:34:28

Kedves Mónika!

Nagy örömmel látogattam meg felfrissült blogodat! A képek gyönyörüek. Remélem, egyre többen megismerik és felkeresik.Ha tanulmányozzuk ötletes tanácsaidat, előcsalogathatjuk magunkból még a rejtett kreativitásunkat is. További sok sikert!
Szeretettel: Ángyi
süti beállítások módosítása