bálintmónikreatív

2010.10.11. 20:52

Sziasztok!

Bálint Móni vagyok, dekoratőr. A virágos szakmával a Fleurt Trend-nél ismerkedtem meg. Öt éve dolgozom velük, elötte a virágok világa ismeretlen terület volt számomra. Itt lett új szakmám, a virág dekoráció.

Mióta dekoratőrként előadásokat tartok, rájöttem, hogy szívesen osztom meg másokkal tapasztalataimat, ötleteimet. A bejegyzés alján a tavaszi előadásom összefoglalóját láthatjátok. E-mail címem: monibalint@gmail.com

Most elsősorban a karácsonyi ötletekkel rukkolnék elő.

Úgy, ahogy a divatban, a dekorálás világában is megvannak az irányzatok. Az okt. 12.-ei és 13.-ai előadásaimnak is ez a témája a karácsony kapcsán.

Idén például a fényes piros, bordó, narancs színű díszek mellé próbáljátok ki bátran a feketét. Izgalmas vállalkozás, aminek az eredménye nem komor, sőt! Ha a megfelelő arányt eltaláljátok, akkor a feketék mellett a tüzes piros-narancs színek nagyon élénkké válnak.

Ezzel ellentétes hatást érhettek el, ha a klasszikus ezüst díszeket veszitek elő. Ehhez azonban 2 új szín, az antracit és a fekete párosul. De még nincs vége. Ahhoz, hogy ez a hűvös-elegáns látvány kis melegséget kapjon, kiegészítésnek válasszátok a csokoládébarna díszeket.

Aki szeretne teljesen elszakadni a karácsony tradicionális színeitől,  idén a hófehérrel, lilával és rózsaszínnel próbálkozzon. Sok fehér, a lila több árnyalata és a rózsaszín pasztellben. Itt is fontosak az arányok. Tollas kiegészítőket ajánlok, amitől a végeredmény puha, pihe.

Folytassam ?

Hát ... van még ötletem a kandallós, süti illatú karácsonyhoz. És ahhoz, hogy ha irodavezető vagy, akkor idén télapóra mintázott fenyővel lepd meg a többieket (csak piros, fehér és egy kevés fekete dísz kell) ... az sem baj, ha boltod van és dec. 22.-én jössz rá, hogy mindjárt itt a karácsony - 10 perc alatt elkészíthető karácsonyi dekoráció (kezdőknek, haladóknak 5 perc).

Folytassam ?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tüskewar 2010.10.11. 23:20:47

Kedves Mónika! Gratulálok a bloghoz, nagyon jó ötletnek tartom, várom az első bejegyzéseket! És természetesen nagyon várom az új előadást, a remek ötleteket! Üdvözlettel, Kemenes Sándorné

Ibolyácska 2010.10.13. 06:49:28

Kedves Mónika!

Köszönjük szépen a tegnapi előadást, sok hasznos ötlettel gazdagodtunk. Szívesen mentem volna ma is, sajnos a munkám miatt nem tehetem, de a következő alkalommal is ott leszek! (Ez nem fenyegetés:))

Szép napot!
Ibolya

polie1 2010.10.15. 21:15:13

Szia Móni!
Nem tudom tudsz-e hasznos tanácsot adni, hogyan lehet barnára antikolni a fehér ajtókat??
( Már elkedtem a csiszolást... )
Ki fogod találni ki vagyok, puszi

polie1 2010.10.15. 21:17:44

Nálam a karácsony barna-zöld az még mindig nyerő??

polie1 2010.10.15. 21:19:45

Én pont azon gondolkozom változtatk designer leszek, a kreativitásomat élem ki.

lilly67 2010.10.15. 21:49:38

A télapóra mintázott fenyő nagyon kíváncsivá tett, folytasd!

polie1 2010.10.15. 22:29:23

Tudsz valami jó helyet ahol konyhába való fűszernövényes fali matricát lehet kapni??

Santl Erika 2010.10.16. 13:39:04

Szia Drága Mónika!
Szeretném megköszönni Neked azt a csodás élményt, amit a bemutatón kaptam Tőled, majd a Meseház Óvodában kamatoztatom az ötleteket!

Köszi, puszi: Erika

Ángyi 2010.11.07. 22:34:42

Kedves Móni!
Most sikerült kapcsolatba lépni a blogoddal, melyet nagyon tetszetősnek, és hasznosnak találok, gratulálok!
Szerencsém volt részt venni a előadáson, mely valóban élményt jelentett számomra. Sok szép esztétikai megoldást láttunk, a javasolt tanácsok, ötletek szerintem biztosan felkelthették a jelenlévők érdeklődést a további előadások látogatására, valamint a blog iránt is, további aktuális javaslatokért és ötletekért.
Magam, máris, egy-két bemutatott javaslatot, testre szabottan tudtam alkalmazni lakásomban, mely vendégeinknél is sikert aratott. Ennek azért örültem, mert egyáltalán nem vagyok ezen a területen egyébként kreatív. Köszönöm, Móni!

Javasolni tudom a blog rendszeres látogatását nemcsak szakmabelieknek, hanem azoknak is, akik szeretnék lakásukat, munkahelyüket, környezetüket szebbé varázsolni, különös tekintettel a közelgő ünnepekre!

jenőkeaműhelyből 2010.12.12. 19:03:31

Szia Mónesz! 2 éve rajongód vagyok, és nagyon örülök, hogy végre sikerült rátalálnom a blogodra, és igyekszem sűrűbben látogatni, és köszönöm a jó ötleteket, nagyon sok jó cucc van benne!!!

cmonyi 2011.10.31. 17:37:54

Kedves Mónika!

Érdeklődnék, hogy lesz-e a közeljövőben újabb előadás, tanfolyam?

Engem elsősorban kirakatrendezés érdekelne.

köszi, Móni
süti beállítások módosítása